Liesbeth Kaashoek, Lid Raad van Bestuur bij NS
Samenbrengen van een toekomstbestendig personeelsbeleid en de verdere inzet op digitalisering en innovatie.
De consumentenmarkt ondergaat een diepgaande transformatie, gedreven door een scala aan factoren waaronder nieuwe technologieën, een toenemend mondiaal bewustzijn over duurzaamheid, een snelgroeiende wereldbevolking en wereldwijde urbanisatie.
Het onderscheid tussen branches vervaagt en consumenten maken in toenemende mate gebruik van online platforms, waarbij de trend van delen belangrijker wordt dan bezitten. Deze ontwikkelingen weerspiegelen zich ook in de zoekvragen die aan ons worden voorgelegd.
Desondanks blijft één aspect ongewijzigd: de sector vereist leiders die met een visie op lange termijn dagelijks beslissingen durven te nemen en daarnaar te handelen.
De transformatie binnen de retailsector wordt sterk gedreven door digitalisering. Dit leidt tot een verschuiving in de manier waarop producten aan consumenten worden verkocht.
Producenten verkopen steeds vaker direct aan eindconsumenten, waardoor de rol van traditionele retailers evolueert. Winkels transformeren van traditionele verkooppunten naar locaties die een unieke ‘beleving’ bieden of dienen als efficiënte afhaalpunten.
Deze ontwikkelingen onderstrepen het groeiende belang van het internet en innovatieve vormen van waardecreatie binnen de sector. Het aanpassen aan en het integreren van deze nieuwe retailmodellen vereist leiderschap dat in staat is om vanuit het perspectief van de eindconsument te denken en te handelen, om zo de klanttevredenheid en bedrijfsgroei te maximaliseren.
Nederland staat internationaal hoog aangeschreven op het gebied van Agri & Food, dankzij het ondernemerschap en de efficiëntie die de sector kenmerkt.
Deze specialisatie brengt echter nieuwe uitdagingen met zich mee, vooral in een tijd waarin de leefbaarheid van onze planeet en de voedselzekerheid voor toekomstige generaties centraal staan.
De agri-sector streeft naar een evenwicht tussen economische groei en ecologische, sociale en culturele welvaart. Dit vereist inspirerende leiders met een inclusieve visie en sterke overtuigingskracht om deze ambitieuze doelen te realiseren.
Samenbrengen van een toekomstbestendig personeelsbeleid en de verdere inzet op digitalisering en innovatie.
De duurzame omslag die het Amsterdamse Havenbedrijf jaren geleden in gang heeft gezet neemt steeds meer concrete vormen aan. Het bedrijf richt zich op de groei in kwaliteit, zodat er waarde wordt toegevoegd aan de haven, de omgeving en de maatschappij, zowel nationaal als internationaal. De raad van commissarissen zocht
Vrumona had recently been acquired by Danish Royal Unibrew and was looking for a new seasoned Finance Director. A critical role in a key transition period supporting the Managing Director in shaping the growth strategy and strengthening Vrumona’s market presence in the Dutch beverage industry.
Disclaimer | Privacy statement | Algemene voorwaarden | Gedragscode | BTW. NL 8214.33.167.B.01
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.